Wyniki wyszukiwania

Filtruj wyniki

  • Czasopisma
  • Autorzy
  • Słowa kluczowe
  • Data
  • Typ
  • Język

Wyniki wyszukiwania

Wyników: 5
Wyników na stronie: 25 50 75
Sortuj wg:

Abstrakt

Identity, reputation, the system of values, experience, and relations with institutions are only some of the elements making up the brand of the Polish Academy of Sciences
Przejdź do artykułu

Autorzy i Afiliacje

Iwona Hofman
1

  1. Institute of Social Communication and Media Science, Maria Curie-Skłodowska University in Lublin

Abstrakt

Who and what makes the Polish Academy of Sciences the autonomous institution that it is? The answer: people, institutions, and ideals.
Przejdź do artykułu

Autorzy i Afiliacje

Iwona Hofman
1

  1. Institute of Social Communication and Media Science, Maria Curie-Skłodowska University in Lublin

Abstrakt

Celem artykułu jest próba określenia znaczenia pub-licystyki kulturalnej i literatury w realizacji programów politycznych wypracowanych w kręgu „Kultury”. Miesięcznik ukazywał się w latach 1947–2000 nakła-dem Instytutu Literackiego w Paryżu, którego redak-torem był Jerzy Giedroyc. Z analizy 637 numerów „Kultury” wynika, że 65% materiałów informacyjnych i publicystycznych o tematyce wschodniej i zachodniej poświęcone jest kulturze i historii, odpowiednio 1174 publikacji związanych z Ukrainą, Litwą, Białorusią i 663 — z Niemcami.
Przejdź do artykułu

Autorzy i Afiliacje

Iwona Hofman
1
ORCID: ORCID

  1. Instytut Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej

Abstrakt

Kto i co buduje podmiotowość Polskiej Akademii Nauk? Są to ludzie, instytucje i ideały.
Przejdź do artykułu

Autorzy i Afiliacje

Iwona Hofman
1 2 3
ORCID: ORCID

  1. Instytut Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  2. Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
  3. Komitet Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach PAN

Abstrakt

Tożsamość, reputacja, system wartości, doświadczenie, relacje z instytucjami to tylko niektóre elementy budujące markę Polskiej Akademii Nauk.
Przejdź do artykułu

Autorzy i Afiliacje

Iwona Hofman
1 2 3
ORCID: ORCID

  1. Instytut Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  2. Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
  3. Komitet Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach PAN

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji