Powrót
Menu
Strona główna
O nas
Czasopisma PAN
Polityka ochrony i archiwizacji
Indeksy
Tytuły czasopism
Autorzy publikacji
Kontakt
A
A
Czcionka domyślna
A
+
Czcionka średnia
A
++
Czcionka duża
Kontrast domyślny
Kontrast czarno-żółty
pl
en
pl
Publikacje PAN
Jak wyszukiwać?
wyszukiwanie zaawansowane
Wyniki wyszukiwania
Szukana fraza:
[Numer = "tom LXIV"]
Filtruj wyniki
Filtruj wyniki
Czasopisma
Studia Pedagogiczne (23)
Wybierz
Autorzy
Jaskulska, Sylwia (2)
Bochno, Ewa (1)
Dudzikowa, Maria (1)
Grochowalska, Magdalena (1)
Groenwald, Maria (1)
Jaworski, Krzysztof (1)
Klus-Stańska, Dorota (1)
Knasiecka-Falbierska, Karina (1)
Korzeniecka-Bondar, Alicja (1)
Lubina, Ewa (1)
Makiewicz, Małgorzata (1)
Mendel, Marek (1)
Nowak-Łojewska, Agnieszka (1)
Nowicka, Marzena (1)
Nowosad, Inetta (1)
Płóciennik, Elżbieta (1)
Sojka, Agnieszka (1)
Szewczyk-Kowalczyk, Joanna (1)
Tołwińska, Bożena (1)
Tulik-Hamelak, Małgorzata (1)
Wawrzyniak-Beszterda, Renata (1)
Wiłkomirska, Anna (1)
Wiśniewska-Kin, Monika (1)
Wybierz
Wyniki wyszukiwania
Wyników:
23
Wyników na stronie:
25
50
75
Sortuj wg:
trafności
popularności
z 1
Matematyka – nasza niedostrzegalna kultura
Mathematics - our indiscernible culture
Małgorzata Makiewicz
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Małgorzata Makiewicz
Mistyfikacja działań innowacyjnych na przykładzie łódzkich nauczycieli przedszkoli
Mystification of innovative actions - cases in Lodz
Elżbieta Płóciennik
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Elżbieta Płóciennik
Proaktywność i synergia w kulturze szkoły
Proactivity and synergy in school culture
Bożena Tołwińska
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Bożena Tołwińska
Nauczyciel między misją a realizacją programu
A teacher between a mission and a programme realization
Agnieszka Sojka
Małgorzata Tulik-Hamelak
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Agnieszka Sojka
Małgorzata Tulik-Hamelak
Przekonania nauczycieli na temat sposobów działania w zmieniającej się edukacji wczesnoszkolnej raport z badań.
Teachers’ beliefs related to the methods of operation in the changing early school education. Report on investigations
Magdalena Grochowalska
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Magdalena Grochowalska
Z obawy przed zmianą – o konstytuowaniu podstawowych pojęć wyznaczających sens życia w podręczniku i myśleniu dzieci
The existential concepts in children’s thinking and school textbooks
Monika Wiśniewska-Kin
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Monika Wiśniewska-Kin
Zgoda na opór dzieci jako obszar potencjalnej zmiany w klasach początkowych
Consent to children’s resistance as the area of a potential change in early school education
Marzena Nowicka
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Marzena Nowicka
Zaufanie jako kłopotliwe zobowiązanie nauczyciela? Pytanie z autorytetem w tle
Trust as an embarrassing obligation of a teacher. Based on an authority figure
Ewa Bochno
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Ewa Bochno
Nauczyciel „konserwa”(?) – odporny na zmianę relikt w skansenowej szkole.
A ”stick-in-the-mud” teacher - a relic in antiquated school resistant to changes
Agnieszka Nowak-Łojewska
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Agnieszka Nowak-Łojewska
Awans zawodowy nauczycieli – „brzydkie kaczątko” reformy edukacji
The teachers’ professional promotion - “ugly duckling” of education system reform
Anna Wiłkomirska
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Anna Wiłkomirska
Zmiana strukturalna czy organizacyjna? Głos w sprawie zmarnowanej szansy
Structural or organizational change? A voice in the case of dissipated chance
Renata Wawrzyniak-Beszterda
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Renata Wawrzyniak-Beszterda
Wyścig szczurów (rzecz o segregacji w szkole)
The rat race (The thing about school segregation?)
Karina Knasiecka-Falbierska
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Karina Knasiecka-Falbierska
Ocenianie zachowania na stopień w szkole. Między polem szkoły a ministerialnym.
Marking behaviour at school. Between the field of a school and the ministry
Sylwia Jaskulska
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Sylwia Jaskulska
Czas na pozór…
Seemingly valuable time
Alicja Korzeniecka-Bondar
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Alicja Korzeniecka-Bondar
Szkoła pod presją mody na kształcenie zdalne – co z tego wynika?
The school under the pressure of e-learning - what results from it?
Ewa Lubina
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Ewa Lubina
Badania (badacz) w szkole – potrzeba, nobilitacja czy zachwianie równowagi (dobrego samopoczucia badacza i szkoły)?
Research (researcher) at school - need, honour or upsetting the balance (of the well-being of the researcher and school)
Marek Mendel
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Marek Mendel
Między realnością a pozorem – spojrzenie na ewaluację zewnętrzną szkoły
Between reality and appearance - the look at external evaluation of school
Krzysztof Jaworski
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Krzysztof Jaworski
Mistyfikacja codzienności szkolnej, czyli refleksji kilka o common sense szkoły.
Mystification of everyday life at school, or school of common sense
Joanna Szewczyk-Kowalczyk
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Joanna Szewczyk-Kowalczyk
Wpływ procesów endogenicznych i egzogenicznych na edukację. Przypadek egzaminów szkolnych.
Impact of endogenous and exogenous processes on education. The case of school examinations
Maria Groenwald
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Maria Groenwald
Dlaczego szkolna kultura dydaktyczna się nie zmienia.
Why is school teaching culture not changing?
Dorota Klus-Stańska
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Dorota Klus-Stańska
O potrzebie integralnego podejścia do zmian w edukacji szkolnej. Od zmian w szkole do zmiany szkoły
From changes in school to the change of school. On the need of integral approach to changes in education
Inetta Nowosad
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Inetta Nowosad
Mapa problemów.
Map of problems
Sylwia Jaskulska
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Sylwia Jaskulska
Dlaczego problematyzowanie problemów?
WprowadzenieWhy problematise problems? Introduction
Maria Dudzikowa
Studia Pedagogiczne | 2011 | tom LXIV
Pobierz PDF
Pobierz RIS
Pobierz Bibtex
Autorzy i Afiliacje
Autorzy i Afiliacje
Maria Dudzikowa
1
Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'.
Więcej informacji
Rozumiem