Szczegóły
Tytuł artykułu
Studying bilingual and multilingual language identities: natural settings versus formal instructionTytuł czasopisma
LINGUISTICA SILESIANARocznik
2019Wolumin
vol. 40Autorzy
Słowa kluczowe
language identity ; bilingualism ; multilingualism ; metaphoric perceptions ; natural settings ; formal instruction ; immersionWydział PAN
Nauki Humanistyczne i SpołeczneZakres
341-359Wydawca
Polska Akademia Nauk • Oddział w KatowicachData
2019.09.30Typ
ArticleIdentyfikator
DOI: 10.24425/linsi.2019.129417 ; ISSN 0208-4228Źródło
LINGUISTICA SILESIANA; 2019; vol. 40; 341-359Rada naukowa
EDITORIAL BOARD
- Paola Attolino - University of Salerno, Italy
- Wiesław Banyś - University of Silesia, Katowice, Poland
- Bogusław Bierwiaczonek - Jan Dlugosz University, Częstochowa, Poland
- Michael Bilynsky - University of Lviv, Ukraine
- Krzysztof Bogacki - University of Warsaw, Poland
- Jan Čermák - Charles University, Prague, Czech Republic
- Bożena Cetnarowska - University of Silesia, Katowice, Poland
- Magdalena Charzyńska-Wójcik - John Paul II Catholic University, Lublin, Poland
- Danuta Gabryś-Barker - University of Silesia, Katowice, Poland
- Piotr Kakietek - University of Silesia, Katowice, Poland
- Marcin Krygier - Adam Mickiewicz University, Poznań, Poland
- Andrzej Łyda - University of Silesia, Katowice, Poland
- Elżbieta Mańczak-Wohlfeld - Jagiellonian University, Kraków, Poland
- John G. Newman - University of Texas Rio Grande Valley, USA
- Jerzy Nykiel - University of Bergen, Norway
- Marc van Oostendorp - Radbound University, Nijmegen, The Netherlands
- Tadeusz Piotrowski - University of Wrocław, Poland
- Czesława Schatte - Adam Mickiewicz University, Poznań, Poland
- Piotr Stalmaszczyk - University of Lodz, Poland