Details
Title
Cultural involvement of enterprises as a part of Corporate Social ResponsibilityJournal title
EkonomistaYearbook
2020Issue
No 1Authors
Keywords
Corporate Social Responsibility (CSR) ; Corporate Cultural Involvement (CCI) ; Corporate Cultural Responsibility (CCR)Divisions of PAS
Nauki Humanistyczne i SpołeczneCoverage
116-126Publisher
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne ; Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii NaukDate
2020.04.09Type
Artykuły / ArticlesIdentifier
ISSN 0013-3205Source
Ekonomista; 2020; No 1; 116-126Editorial Board
Rada ProgramowaPrzewodniczący
prof. dr hab. Jerzy Wilkin, Instytut Rozwoju Wsi i Rolnictwa PAN
Członkowie
prof. dr hab. Marek Belka, Uniwersytet Łódzki
prof. dr hab. Robert W. Ciborowski, Uniwersytet w Białymstoku
prof. Paul H. Dembinski, Université de Fribourg
prof. Harold James, Princeton University
prof. dr hab. Krzysztof Jajuga, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
dr hab. Marek Kośny, prof. UEW, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
prof. dr hab. Witold Orłowski, Grupa Uczelni Vistula
prof. dr hab. Stanisław Owsiak, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
prof. Maros Servatka, Macquarie Business School, Sydney
prof. Jacques Silber, Bar-Ilan University
prof. dr hab. Andrzej Sławiński, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
prof. Tomasz Strzałecki, Harvard University
prof. dr hab. Andrzej Szablewski, Instytut Nauk Ekonomicznych PAN
prof. Jan Toporowski, University of London