Szczegóły Szczegóły PDF BIBTEX RIS Tytuł artykułu The modified Peyton’s approach and students’ learning style Tytuł czasopisma Folia Medica Cracoviensia Rocznik 2020 Wolumin Vol. 60 Numer No 2 Autorzy Skrzypek, Agnieszka ; Perera, Ian ; Szeliga, Marta ; Jagielski, Paweł ; Dębicka-Dąbrowska, Dorota ; Wilczyńska-Golonka, Magdalena ; Górecki, Tomasz ; Cebula, Grzegorz Słowa kluczowe cardiac auscultation ; the modified Peyton’s four-step method ; educational practices ; learning strategies ; learning preferences Wydział PAN Nauki Medyczne Zakres 67-80 Wydawca Oddział PAN w Krakowie; Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum Data 2020.12.21 Typ Article Identyfikator DOI: 10.24425/fmc.2020.135014 ; ISSN 0015-5616 Źródło Folia Medica Cracoviensia; 2020; Vol. 60; No 2; 67-80